e

no lifer

Publicerad 2010-02-14 19:39:07 i Allmänt,

Jag hittade äntligen en av mina the sims 2 skivor, så jag har suttit och spelat det sen halv sex tiden tills nu när klockan e halv åtta, haha man fastar verkligen i det.
Jag minns när jag och två av mina kompisar satt dag ut och dag in vid det där nedrans spelet, antingen gjorde vi det, eller så hoppade vi studsmatta om det var på sommaren. Usch, ibland så kan man verkligen sakna dom tiderna, och tycka att det var synd att vi tappade kontakten som vi tre hade, nu har jag bara en av dom kvar och jag är sjukt glad för det! Vi brukade vara fyra personer varje dag under sommarloven och på vardagen, vi brukade ha mysiga hemmakvällar ihop, men nu är det bara jag och rebecca kvar, hm vad hände egentligen?
men nu ska vi inte deppa över det, jag menar jag har ju världens finaste vänner nu, därav rebecca med! 

hoppas ni allihopa har haft en bra dag!

Kommentarer

Postat av: B E X

Publicerad 2010-02-14 20:02:18

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela