e

skidor

Publicerad 2010-02-22 20:18:55 i Allmänt,

gud vad jag är trött, stort bud på att gå och lägga sig redan 20.15 ojsan..
vaknade klockan 05.00 idag av rena slumpen, men jag låg kvar i sängen en stund sen gick jag upp.
Åkte ju till Isaberg- hestra idag och åkte skidor för allra första gången, och det gick faktiskt riktigt bra, jag ramlade bara en gång ( förutom dom två andra gångerna när jag nästan stod stilla.. men dom räknar vi inte med)
det var verkligen hur kul som helst, och jag vill göra det igen nununu!
men man får dock sjukt ont i benen av de där pjäxorna.. och dålig service var det där med ackack!
ingen video fick jag med hem heller, vi hade nämligen ingen fungerande kamera, eller jo men ingen tänkte på att ta upp den, så det blev ingenting ifrån resan tråkigt nog.

sen på torsdag bär det av igen, fast till ullared förståss, får väl se om jag hittar mig något användbart tihi..
nu ska jag upp och lägga mig? ojdå


godnatt alla puddingar!

Kommentarer

Postat av: caroline

Publicerad 2010-02-22 22:25:00

åh vad härligt, har inte åkt skidor på väldigt länge!



och ullared ser jag, det äger :D

Postat av: Sanela

Publicerad 2010-02-23 01:22:54

Fin blogg tjejen ;) !

Postat av: simone

Publicerad 2010-02-23 13:23:36

vad niice, jag älskar ullared :D

Postat av: caroline

Publicerad 2010-02-23 17:09:18

hha jag kan tro det! men det är gött ;)

du kommer älska det. hoppas inte det är för mycket folk bara, kanske är risk för det om många har ledigt :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela