e

sunshineeee

Publicerad 2010-02-28 15:14:51 i Allmänt,

goodmorning sunshine, söndag idag vilket betyder skola imorgon, låter hemskt gör det inte?
har redan varit nere och hämtat frukost åt mig två gånger idag men jag är fortfarande hungrig.. hm, dessutom fick jag min försenade födelsedagspresent av morbror idag, jag fick en "godispåse" med olika skraplotter i, det sög för jag vann bara 10 kronor haha suck. men iallafall vad händer idag? hm ingen aning, igår var jag sugen på att fotografera men vafan jag orkar inte göra mig iordning, och det är inte så kul att göra det själv heller, och dessutom när man inte har något redigeringsprogram PANIIIIC!
får se när min käraste dator är tillbaka från sjukhuset, buhu...

ska göra mig lite capuccino nu och försöka njuta av sista dagen på lovet!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela