e

sweet!

Publicerad 2010-02-19 22:34:08 i Allmänt,

gokväll!
har inte kunnat sitta vid datorn idag eftersom att den har varit knas hela dagen. så här kommer ett minilitet inlägg.
jag ska med morbror hem och sova ikväll, och sen imorgon har jag min SWEET SIXTEEN dag, haha jamjam!
innan tränade jag lite, sprang och så fast idag blev det bara tre km, men jag är stolt över mig ändå faktiskt!
sen tog jag en bastu med mamma pappa och raimo med ansiktsmask. tog en cider med mamma och ett litet glas vin, det var det godaste vinet jag smakat faktiskt.. ( emelie, mamma bjöd på ditt så skyll på henne om du undrar något ) det var smak av svartavinbär, lite småttochgått sådär!

imorgon ska jag somsagt fira mig själv och Timmy, så mormor och "morfar" och morfar och "mormor" kommer hit en sväng på förmiddagen. sen på kvällen kommer glenn och camilla hit med!
hoppas eran morgondag blir bra, så ska jag ha det kanon!
släng gärna in ett grattis om ni vill tihi!

puss!

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-02-19 23:49:11

Inte okej!

Postat av: Sara [Tävling på bloggen!]

Publicerad 2010-02-20 00:56:33

Sv; okej :)

vad ska du annars göra i helgen?

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela