e

this sux!

Publicerad 2010-02-07 16:13:47 i Allmänt,

hejb bloggen och alla andra.
idag åkte pappa och jag in till växjö när jag hade vaknat. och vi tog med min käraste ägodel - Min dator..
vet inte om jag har nämnt det här i bloggen tidigare , men vänster klicken på min mus gick av, så nu är den på lagning. och det gick inte ens på garanti, bara för att det såg ut som att jag hade gjort skadorna själv, men ska jag vara helt ärlig, så gjorde jag inte det. för jag satt och spelade ett nedrans spel, och så knäcktes den ( det var en spricka i innan jag började spela men jag vet inte hur den kom dit..)  så den kommer tillbaka om drygt 20 arbetsdagar. så jag kommer få vara utan musik, redigerings program och så får jag sitta vid våran stationära ( som jag gör nu ) och jag får skrivkramp i mina händer för att tangenterna är så fruktansvärt sega att trycka ner. men visst så kan det vara ibland, mén jag kommer avlida!

ingen puss på det

Kommentarer

Postat av: B E X

Publicerad 2010-02-07 16:41:23

haha, stackare :> får ni betala för lagningen?

Postat av: Leonard

Publicerad 2010-02-07 18:36:58

Hej, allt bra? :)

Postat av: Leonard

Publicerad 2010-02-07 20:08:42

Jo det är bara bra faktiskt :D



Nåt kul som händer i veckan då? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela