e

time to go

Publicerad 2010-02-14 21:23:55 i Allmänt,

dagen har varit väldigt lång, först vaknde jag hos rebecca bästis lite efter tio. vi åt lite god frukost och sen kollade vi lite på scrubs sen åkte jag hemåt. mamma pappa och jag åt pizza för att mamma inte orkade laga mat, men visst det gjorde inte mig något. sen åkte mamma iväg till lenhovda på "smyckesparty" sen kom hon hem med massa gulliga halsband, blandannat ett sött till mig, Tack mami<3
medan mamma var i lenhovda så passade pappa och jag på att tjocka oss med kaffe och semla, mumsigt värre! sen dess har jag suttit vid datan och spelat the sims 2 ÅRETRUNT och nu är det dags för mig att kila. skola imorgon och jag har inte lust att komma försent.

Semla med papi

halsbandet jag fick av mamisss

halsband

halsband med texten "Love your laugh, love your style, love your heart, your soul, your smile. Love your voice, love your touch"

en stor allahjärtansdags puss på er alla!

Kommentarer

Postat av: B E X

Publicerad 2010-02-14 22:26:49

haha skyll dig själv att vikten ökar hörru du ;b ingår pizza i viktväktarschemat?

Postat av: Bloggarmaja

Publicerad 2010-02-15 10:12:14

tack :)

riktigt fina halsband!

Postat av: simone

Publicerad 2010-02-16 10:55:20

ritkigt fina smycken :)

Postat av: Elina

Publicerad 2010-02-17 13:07:59

gud va gott med semlor!

Postat av: Hanna Hirvasoja

Publicerad 2010-02-22 17:47:05

åh va gott det där lätt... :))

haha b e x ? man lever vell bara 1 gång inte sant?? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela