e

toast

Publicerad 2010-02-08 16:25:09 i Allmänt,

namnamnam! 
kom hem från skolan för drygt en halvtimme sen, sjukt seg dag om jag får säga det själv.
ingenting speciellt hände väl så det var som vanligt.
jag gjorde mig toast när jag kom hem och jag var inte ens hungrig, hrm..
Imorgon har vi Nationellaprov i svenska och jag vet inte alls hur det kommer att gå. men en sak vet jag, och det är att jag måste kila ner till ica och köpa en liten cola som jag kan ha under dom timmarna som vi sitter där inne hihi.

HUR HAR ERAN DAG VARIT?

imor0n är det 9 månder med min finastefinis till pojkvän (igen) hihi gullepluttis!


Kommentarer

Postat av: simone

Publicerad 2010-02-08 19:07:47

Hoppas det går bra med provet, dom är rätt roliga just med svenskan :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela