e

borta bra men hemma bäst

Publicerad 2010-07-11 20:12:50 i Allmänt,

Rubriken berättar sanningen om mig idag.
Åkte hem från underbara Öland, och min andra familj idag. Gud så skönt det har varit. Att bara få komma bort från hemmet en stund, en vecka räcker gott och väl för mig.
Vädret har varit kanon varje dag utom en och vi har bara gassat på stranden hela dagarna.

Idag däremot vaknade vi och rebecca mådde inte alls bra tyvärr. Så medan hon låg inne i husvagnen så tog Kenth med mig ner till stranden och solade ( i skuggan).

Nä, jag kan inte säga annat än att jag jag verkligen trivs med dem. Som sagt, de är som min andra familj, är jag inte hemma är jag förmodligen hos dem.

Eftersom att jag inte orkade vara kvar på Öland, så bestämde jag mig för att åka hem med Timmy och Emelie som befann sig på saxnäs ( trodde de var i borgholm men hade fel) så de hämtade mig på ekerum, sen körde vi tillbaka till saxnäs igen och badade, åt jordgubbar och lite sånt. Kul att få bada där igen efter så många år.

Värmen har tagit kol på mig känns det som. Jag är trött hela tiden, spelar ingen roll hur mycket jag än sover.

Nähe, rensa upp kläderna från golvet, tömma väskorna från öland och sen gå ner och umgås med mamma och pappa, eller något!

Ha en fortsatt bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela