e

"En lång dag senare"

Publicerad 2010-07-06 22:47:07 i Allmänt,

Sitter ute i förtältet tillsammans med TVn och Rebecca. Kom tillbaka från duschen för en stund sen, gud så skönt!
Jag fick med henne ner till poolen i alla fall höhö.
Hoppas verkligen på schtek väder imorgon, då kommer vi ligga nere i havet hela dagen nästan det vill säga att det kommer bli U-N-D-E-R-B-A-R-T!

Funderar starkt på att gå in till husvagnen och lägga mig, det börjar bli kyligt här ute.
Rebecca vill säkert kolla på tv, så får väl vara med henne trots allt.

Bara för att jag vill ha någonting att sysselsätta mig med, så får ni lite bilder från igår, tagna av mig.


En sommarglad bild på mig, osminkad och otroligt sexiii

En vacker solnedgång morr

Feeli'N sexy biatch!

Nu ska jag in i värmen!
natti

Kommentarer

Postat av: cattiseriksson ♥

Publicerad 2010-07-07 14:46:22

härligt jag jobbade natt i lördags å ska snart iväg dit igen..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela