e

Haelleo ellÖr

Publicerad 2010-07-06 17:12:16 i Allmänt,

Sitter på Öland i förtältet med Rebecca och väntar på bättre väder antar jag.

Det är så sjukt varmt men äckligt tråkigt väder, hade planerat att vi skulle ligga i havet långt in till stranden och steka i vattnet så börjar det regna mitt i natten? vad är det för planering - USCH säger jag.

Rebeccas pappa åkte hem till Braås idag för att han skulle klippa sig så han och resten kommer tillbaka på torsdag - FF götti!


Nu ska vi försöka göra pannkakor hihi, första gången någonsin så vi får se hur det går!
Jag vill smita bort och ta ett topp i poolen och kanske basta lite sen, men får se vad rebecca känner för!

hoppas ni har det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela