e

ingen blogg lust idag heller

Publicerad 2010-07-04 18:28:32 i Allmänt,


Usch, när det är varmt har man verkligen ingen blogg lust. Vet egentligen inte varför man inte får lust med att blogga? Kanske för att man blir så trött av värmen eller något. Hm ingen aning.

Imorgon åker jag till Öland med Rebecca. Jag orkar inte sitta hemma hela dagarna utan att göra någonting alls. Sen när inte mamma och pappa är hemma heller så blir det så ensam liksom. Ska nog upp och packa ihop lite saker som jag ska ha med mig. Vet nämligen inte när vi åker imorgon och jag ska till Raimo och sova hos honom.
Nehep förtusan, upp och fixa iordning lite!

puss på er i värmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela