e

15/5

Publicerad 2010-05-15 14:07:24 i Allmänt,

Godmorgon mina sköna.
Grilltjejkväll igår, riktigt mysigt. Jag älskar när man är några tjejer som sitter runt en eld och bara har det gött.
Nelly och jag kom hem vid tolv tiden eller någonting i den stilen.
Jag hade riktigt trevligt och kul faktiskt. Slutade med att jag kom hem helt sandig med tanke på att vi var i lekparken och snurrade runt på en såndär sak som går jättefort haha, dålig besrkivning.
Vi grillade och drack lite cider, lekte även "Jag har aldrig - leken" hade nog varit lite roligare om det var lite flera där men aja. Nu ska jag försöka umgås lite med nelly innan hon åker hem, sen ska jag försöka tvinga mamma och pappa att grilla hamburgare.. eller någonting hih!

Kommentarer

Postat av: ' milia

Publicerad 2010-05-15 14:10:10

ja precis :)

Postat av: ' milia

Publicerad 2010-05-15 14:12:22

bara bra sj :)

Postat av: ' milia

Publicerad 2010-05-15 15:19:29

p.s lust o kika in på min blogg va du tycker om låten jag lagt upp som jag sjunger&skrivit :$ läs gärna va ja skrivit under låten med

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela