e

Kommentarer

Postat av: B E X

Publicerad 2010-05-24 18:36:55

sv; ok, hoppas det går över snart då. vi kan ju vara sjuka tillsammans

Postat av: B E X

Publicerad 2010-05-24 18:43:42

sv; du med =) jag blir galen av att bara ligga i sängen och sova hela tiden!!!!!

Postat av: » FOTORUM

Publicerad 2010-05-24 21:14:41

hej!



skulle du kunna hjälpa mig med en sak? skulle vara jätte snällt. ta dig bara 2 sekunder och rösta på här, bidrag nummer 3. http://theshiet.blogg.se/2010/may/korat-och-klart.html#comment



hoppas du vill hjälpa mig, kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela