e

blabla

Publicerad 2010-05-24 18:27:13 i Allmänt,

och så var det måndag igen. Känslan idag på morgonen när jag kom på att nelly sov hos mig var bara " ååh nej.. det är måndag och jag måste stiga upp" jag steg inte upp fören kvart i åtte eller något liknande jag var så sjukt trött så jag ville bara ligga kvar i sängen. Kom upp tillslut i alla fall!
kilade till skolan och hade inga mindre än tråkiga och sega lektioner. matte, bild och tyska- LAME! halvdags övning till musikalen hade vi idag också. jag fick sjunga idag för första gången, synd bara att jag ska sjunga falskt och inget annat. Allihopa är typ sjuka nu känns det som. Inklusive mig. Att låta mig vara med på musikalövning och sjunga när man är sjuk är ingen bra ide, eller inte ens att låta mig vara med på något kul. det slutar bara med världens host attack som att jag ska spy uschusch. 
Fick gå upp till musiken och sjunga med emil isse och richard (bandet) och andreas som "stöd" eller något. det gick väl rätt bra med tanke på att det inte ska låta bra haha..
gick hem sen med nelly. gick ner till solorama för att kolla om det fanns någon soltid men intedå. fanns bara imorgon men jag hade inte så lust imorgon eftersom att jag måstemåste plugga till vårat so prov till onsdag.
Mamma och pappa ville helst inte att jag skulle vara med på matchen idag pga min förkylning. så jag blev arg och sa "om jag inte är med på matchen ska jag inte till skolan imorgon" till svar fick jag " det är bra, så som du mår borde du stanna hemma och vila upp dig till nästa helg" visst jag tycker med det är viktigt att vila upp mig så jag inte smittar ner min lilla grupp. helt otroligt att jag inte har lyckats smitta min fina pojk än, eller?han verkade pigg och glad iallafall.
När jag kom hem från skolan somnade jag direkt i sängen medan nelly satt vid datorn. snell jag är. nu åkte hon hem och det var faktiskt skönt så man kan sova utan att hon ska sitta ensam.
"host host host - AJ" och näsan är täpt som ett babianarsle.  antingen det eller så rinner den blö!


Orkar inte mer, nu ska jag försöka göra klart min svenska uppgift sen ska jag sova eller ngt!

Kommentarer

Postat av: B E X

Publicerad 2010-05-24 18:31:50

sv; vad är du för sjuk nu då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela