e

denna värmen alltså

Publicerad 2010-05-20 17:56:19 i Allmänt,

Jag tror att jag smäller av, det är så himla varmt och bud på att gå upp och ta en riktigt kall dusch. Eller i alla fall duscha av sig.
Så gött att man fick pengar idag med, shopping lalalal! kanske åker in tidiiiiigt på fredag till växjö så man kan köpa sig något pretty till livet är en fest?
Jag hoppas att min skolavslutnings klänning kommer snart med.
Det är så här att jag beställde en klänning från nelly.com och den var förstor, så skulle vi skicka tillbaka den och byta mot en storlek mindre. Vi gjorde det men de på nelly.com fattade aldrig att vi skulle ha en annan, så vi har väntat nu i ca två veckor och inte fått något. Hoppas den kommer inom nästa vecka iaf!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-05-20 18:50:30

fast eftersom vi var först hade de ju tagit slut

Postat av: Bloggarmaja

Publicerad 2010-05-21 22:20:02

underbart med värme!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela