e

Gårdagen

Publicerad 2010-05-18 14:57:38 i Allmänt,

Förlåt för bad uppdatering, åkte nämligen till växjö igår vid två för att gå på vårat sista möte innan nästa helg - DÅ SMÄLLER DET! jag ser fram emot det faktistk!
I vilketfall som helst så gick jag och nelly först runt lite på stan och kikade sen tog vi donken paus, sen vidare till carlings, köpte mig ett linne sen gick vi vidare till BG. Därifrån tog vi en buss till "hemligt ställe" där mötet skulle hållas. Tyvärr minns jag inte vad stället hette men det var riktigt tufft och mysigt där.
De körde oss till ett ställe utanför växjö ungefär - ut på landet. Vi kom till en bongård med en stoooooor ladugård.
När vi kom in så hade dem släkt ner och satt igång en disco lampa, det bjöds på välkoms drinkar.
När vi kom upp på loftet så fanns det dukade bord och en scen.
De satte igång att börja prata lite sen fick vi pastasallad.
Åter igen så började de prata men så avbröts vi av en "gårdstomte" som kom inkikande igenom dörren, en person höll i den och gjorde "uuhh - spökljud".
Det visade sig vara Kjell från Vakna med The voice. Visst blev alla förvånade och alla började jubla och skirka. Vi fick våra gårdar som vi ska ha hand om nästa helg. Nelly och jag är två av ungdomsledarna som ska ha hand om en av 52 grupper som kommer från olika delar av sverige. Våran grupp ska komma från Gotland Fårösund om jag minns det rätt?
Sedan blev det fika paus och jag passade på att ta kort med Kjell och skaffa aoutografer ;)

Kjell och jag ;)

Ungefär bara en vecka kvar tills det roliga händer, och så får vi träffa Kjell igen!
Nu ska jag förbereda mig inför matchen och så. Hoppas ni har det super fint! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela