e

hem kommen

Publicerad 2010-05-23 13:10:17 i Allmänt,

hemma från en bättre konfirmation än förra gången. Tobbe och anton blev glada att se mig där, och även prästen som kramade om mig och frågade hur det var.
Jag kom dit ensam eftersom att jonatan var aldeles för lat och rebecca var sjuk. Trots min förkylning trotsade jag den och tog mig till kyrkan haha. Jag ville inte sitta ensam så jag fick leta upp någon jag kände, så kom räddaren i mitt liv ( just i det ögonblicket) det vat thim som satt där med Julia, frida och frida. dom var liiiite snella som sa att jag fick sitta med dom! nu ska jag ner och äta, bilder kanskekanske kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela