e

kladdigt

Publicerad 2010-05-19 21:48:38 i Allmänt,

Här vare kladdigt. Ursäktar mig för dålig uppdatering, men jag stack till stan idag igen för att följa med rebecca så jag hann inte och orkade inte blogga. men nu är jag här. Sitter hos rebecca åter igen och väntar tills hon kommer ut från duschen.
Jag har varit i växjö varje dag den här veckan och snacka om att jag är TRÖTT på att åka samma tråkiga väg hela tiden.
Skolan var väl lite chill idag kanske, eller det har den varit hela veckan.
Igår hade vi kemi nationella och det gick väl rätt bra, sen hade vi bara självstudier resten av dagen, riktigt skönt.
Idag tog jag ledigt en timme tidigare för att ta tre bussen till stan. Innan dess var det någon rockuppvisning i gympasalen med studenter från linnéuniversitetet. De sjöng gamla godingar, som elvis, Michael Jackson, abba och massa mer. rätt skoj.
sen tillbringade jag rasten efter det tillsammans med min mysis. Han var riktigt mysig och gollligk idag, ville inte åka ifrån honom..
imorgon har vi någon "noaks ark" sak i  skolan så då missar vi tyskan och idrotten tror jag såååå skönt! sen har vi musikal övning.
Man märker att det bara är 4 veckor kvar nu sen slipper man skiten.
Nu ska jag försöka få rebecca att äta lite, eller få mig själv att äta kanske det heter.

haet najss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela