e

Livet är en fest

Publicerad 2010-05-30 19:39:56 i Allmänt,

Jag är hemma från en helt galen helg i växjö. Jag är så äckligt trött så det finns inte. Sov 5-8 timmar under hela helgen och det är inte okej. Första natten somnade vi vid halv fyra tiden och skulle upp klockan sex. Igår somnade jag vid tre tiden och gick upp halv åtta idag, dock försov vi oss. Ingen kom in och väkte oss, så vi fick stressa och försöka ta oss upp till fagra på en halv timme och då skulle även alla sakerna vara nerpackat och klart. kom upp till fagra vid halv nio, gick och åt sen sa vi hejdå till våran grupp och så sen hade vi tio minuters avslutning sen åkte alla hem.
I fredags när vi kom, fick vi vänta på våran grupp till klockan sex, de skulle kommit halv fem egentligen men de hade kört vilse. Vi gick på "TC-disco" som slutade vid tolv, vi var hemma i vokalen (där vi sov) halv tre.
Igår hade vi olika workshops, jag, nelly, evelina och agnes behövde inte vara med eftersom att vi inte hade någon uppgift där, så vi åkte bara med bussen till stan så gick vi där ett par timmar. gick upp till fagra igen och mina fötter dödade mig kändes det som. Sen skulle vi ta oss till katedral och äta tacobuffé med underhållning, sen skulle vi ha ett sambatåg ner till folkparken. Över 500 pers vandrade från katedral ner till stan hela växjö var fullspäckat, det var så tufft! Där var det disco igen och mina fötter dödade mig ännu en gång. Jag tillbringade mestadels min tid med tobias. Vi gick och kollade på livebanden och fick massvis av kondomer av noaks ark som var där. han blev ledsen för att han fick en rosa som verkade så tjejig höhö. Bussen gick hem halv ett, nelly missade den så hon blev inte direkt glad, men hon kom med nästa. åkte ner till vokalen och somnade vid halv tre, vaknade tre och märkte att jag redan fått träningsverk ajaj. Somnade igen vid tre, super skönt!

Nu ska jag ta och måla naglarna, sen ska jag städa lite, sen ska jag sooooooova! behöver verkligen det.
hoppas ni haft det fint!
natti

Kommentarer

Postat av: Hannas blogg

Publicerad 2010-05-30 20:32:42

haha njae?.. förklara mer ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela