e

morgonpigg

Publicerad 2010-05-13 12:04:25 i Allmänt,

Godmorgon sunshines allt väl med er? hade inte speciellt mycket att skriva om igår, men det är det ändring på nu. eller inte, usch jag har ingen blogglust och jag har verkligen mycket mindre att skriva om.
sitter hemma och rebecca nu, jag kom på idag att hon är väldigt databeroende (; jag låg och sov, och direkt när hon vaknar tar hon upp datan och sätter sig på blogg.se, facebook. mm och sätter igång musik (N) ingen bra start ;)
Time to go!

Kommentarer

Postat av: Elvira Eriksson

Publicerad 2010-05-13 12:10:28

Svar: jaaa:D Allt bra idag?:)

Postat av: FOTOGRABBEN.SE

Publicerad 2010-05-13 12:27:52

Tjena! Är det varmt väder hos dig idag?

här skiner solen och det är 16+ :D

Postat av: FOTOGRABBEN.SE

Publicerad 2010-05-13 12:27:52

Tjena! Är det varmt väder hos dig idag?

här skiner solen och det är 16+ :D

Postat av: cattiseriksson ♥

Publicerad 2010-05-13 14:16:20

varför bara hyfsat bra? :o mjo de är väl sådär, börjat komma massa rykten om massa skit nu igen :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela