e

morning

Publicerad 2010-05-16 13:06:00 i Allmänt,

Godmorgon mina sköna  allt väl idag?

Det var riktigt skönt att sova inatt måste jag säga. Jag låg och kollade på någon dokumentär på tv4fakta eller tv400 minns inte riktigt. Det var helt sinnes sjukt.
Det var en seriemördare som gick lös i ett litet samhälle någonstans i usa och poliserna visste hur han såg ut och vem han var men de kunde verkligen inte hitta honom. Han utförde nya mord hela tiden. Och alltid i samma samhälle. Varje mord skedde vid järnvägsspåret i ett hus (inte samma, men alltid vid ngt hus som låg nära järnvägen) därför kallades mördaren för "järnvägsmördaren".
De fick inte fast honom sådär bara, utan mördaren erkände alla mord och gav sig frivilligt till polisen då hans halvsyster hade övertalat honom till det.
När han blev tagen hade han utfört ca 10 mord, på mindre än en månad ungefär.
Jag vet inte hur det slutade eftersom att jag somnade ifrån det ;) men det var helt sjukt, han hade gått under falskt namn i flera år.


Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela