e

no update

Publicerad 2010-05-26 20:20:32 i Allmänt,

tjeeeeeeeeeenixen allt väl, pigga och krya?
jag börjar piggna till efter två dagar i sängen helt stilla typ. Riktigt skönt.
Igår sov jag till ett och låg i sängen hela dagen efter det. Idag tog jag mig upp ur sängen runt ett tiden igen och duschade så hääääääääääääääääääär skönt var det! febern har sjunkt en aning och jag känner mig så mycket piggare. kroppen känns som att den väger 100 kilo men det ser ut som att jag har gått ner 50 med tanke på att jag inte har kunnat äta något på snart en vecka. pappa håller på med mat nu och ska göda upp mig så jag blir tjockis igen tihi! imorgon ska jag till skolan iallafall, skön dag bara öva på musikalen HELA dagen! namnam!
på fredag är jag och nelly plus ett gäng tjejer till lediga pga livet är en fest. ser verkligen fram emot det!
berättade jag att nelly och jag fick en grupp från Gotland? Nelly gull ringde till dem idag och de sa att de kommer runt halv fem på fredag, så det blir riktigt skönt, det är nästan så att man går till skolan ändå ;)
Nu ska jag se hur det går med maten, börjar bli lite hungrig.

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela