e

riktigt härlig helg

Publicerad 2010-05-02 21:54:43 i Allmänt,

Sjukt härlig helg måste jag säga åter igen. Fina vänner, rolig fest och ännu flera härliga vänner!
Jag hoppas verkligen att ni andra hade en fantastisk helg precis som jag och många andra.

Fredag Skola till att börja med, hem och fixa iordning sig, sen "förfest" hos rebecca, vidare till annas fest, sen sist till Agnes fest. Där träffade vi många fina vänner, kom hem runt tolv tiden och somnade kanske halv två tack vare jonatan som låg och petade på rebeccas revben så hon skrek.

Lördag Låg hemma hos rebecca med henne och jonatan, sen kom anton och vi satt på altanen och pratade sen gick dom hem, och jag somnade i rebeccas säng vaknade vid sex. vi åt tacos sen gick vi hem till mig och bastade. Vid elva gick vi till tobias där han och jonatan var och kollade på film. vi kom hem vid kvart i ett. åt nattmackor och jag somnade vid halv 3 ,kvart i 3.

Söndag Idag vaknade rebecca och jag vid elva, gick ner och åt och hon åkte hem. Jag satt inne sen gick jag ut och tog lite kort. Smet sedan till fotbolls träningen och kom hem halv sex tiden. åt sen bastade jag med mamma och pappa. sen nu sitter jag här. fruktansvärt intressant va? haha

Imorgon skola, och äntligen träffa fina chirstoffer! Det är det ända som betyder något i skolan så är det att få träffa honom, och nelly förståss, men hon är inte där för hon är sjuk och hon klantade sig när hon trillade av en skenande häst HAHA (klant!) så nu ska jag sova, så att natten går fort så jag kan få dagens och veckans första mjuka fina kyss av världens FINASTE pojkvän, vem kan ens vara lyckligare än mig, som har både världens finaste vänner, och inte mindre än VÄRLDENS BÄSTA och finaste pojkvän?


namnam, nu ska jag nana kudden! puss

Kommentarer

Postat av: B E X

Publicerad 2010-05-02 22:04:24

jag gillar sättet du stavar din pojkväns namn på :)

Postat av: NELLY

Publicerad 2010-05-03 12:25:56

sv: hoppas du med hade kul :)



du jag satt kvar ganska länge iaf :O

Postat av: simone

Publicerad 2010-05-03 13:49:43

Hej hej emeilia, hur mår du efter valborgshelgen? Solig måndag här, så man kan inte annat än bli glad :P

Postat av: It´s you and me !

Publicerad 2010-05-03 17:19:00

ad härligt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela