e

söndagsväder så är det lördag :PPpppPPppppPPpp

Publicerad 2010-05-01 20:20:04 i Allmänt,

Hatar ":pPPpppPPPpPp" grupperna hah..
kom hem från en galen kväll igår, sjukt kul var det. Tack allihopa som gjorde kvällen till en minnesvärd kväll :)
kom hem till rebecca för att sova, och vem fick vi med oss hem?
Jodå, lilla Jonatan. vi bestämde att han skulle sova i rebeccas rum, så skulle vi sova i hennes föräldras. Vi hörde hur tvn stängdes av och sattes på runt fem gånger, "snart kommer han in- hur stänger man av tvn?!" sa vi, och vi hade rätt ;) vi somnade alla tre tillslut i samma säng, höhö. vaknade klockan nio och låg i sängen halva dagen, sen vid fyra eller något somnade jag om igen vaknade vid sex av att mamma ringde hem till rebecca för att jag inte svarade på mobilen hum hade inte ens något missatsamtal.
Nu ska vi äta tacos sen ska vi hem och basta :)
puss påer

Kommentarer

Postat av: ebba

Publicerad 2010-05-02 14:25:57

du säger att du hatar dem, så gör du inte det egentligen ;PPpPpPpp

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela