e

typisk kvällsmat och fyllemat

Publicerad 2010-05-15 21:59:57 i Allmänt,

blev sjukt sugen på spagetti innan , så jag gjorde lite. det är väldigt bra mat till kvällen och efter på en bakfylla, eller under fyllan. Spagetti och apelsinjuice namnam!
Ikväll har jag inte alls gjort mycket, eller snarare ingenting. skulle mysit lite med Amanda, men vi orkade inte så vi tar det ngn annan kväll!
Imorgon är det söndag, (nästan så jag vill säga äntligen), det har varit så sjukt seg helg, trots att det har varit kul.
Det är även fotbollsträning imorgon med, massvis med kul hoppas bara på bra och fint väder!

ha en fin och bra fortsatt kväll! puss

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2010-05-15 23:30:08

sv: hahh thats konstigt :O men nu ser jag den också så alla glada:D

Postat av: LOVISA SAND

Publicerad 2010-05-16 12:28:25

SV: Haha ja :D hur är det med dig då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela