e

växjö

Publicerad 2010-05-22 14:34:21 i Allmänt,

Hello everyone! allt fint med er?
det är underbart väder här i kronobergs län idag så gött!
Vaknade idag vid nio och gick upp, jätte trött och sliten av förkylningen men jag satte upp håret i en bulle och slängde på mig ett par tights och en skjorta sen smet jag till växjö med mamma och pappa. Köpte mig ett par skor och lite smink och två rosor till konfirmationen imorgon.
Ikväll ska jag nog ner till fritidsgården och kolla läget, orkar inte sitta inne idag igen, dock är jag för trött för att göra något men jaja.
Ska även försöka slå en singnal till alexandra och reda ut en sak som hände i måndags. 
ha det finfint nu allesammans!

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2010-05-22 16:32:01

Sv: skojade bara :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela