e

vilket jä*la väder!

Publicerad 2010-05-20 17:42:41 i Allmänt,

Godmorgon på er. Vaknade just upp i rummet av VÄRLDENS JÄVLA HETTA! svettades som en gris, det var inte torrt någonstans.
Jag har mått uselt hela dagen, varit yr, haft ont i huvudet och haft världens hosta. Undrar vad som är på gång i min kropp.
Det har varit fint väder hela dagen, tills skolan slutade och vi stod ute. När jag kom hem började det ösregna.
Så nu sitter jag nere i soffan och försöker njuta av åskan, regnet och värmen.
Vi hade en två riktiga lektioner idag typ, Svenskan och matten. Son slapp vi halva lektionen för att "noaks ark" skulle komma och hålla föredrag om könssjukdomar och sånt.
Det höll på i nästan två timmar, vi fick massvis av kondomer av dem ;)
Nu ska jag försöka få i mig något att äta, sen klä på mig lite och försöka ta mig ut!

ha det fint

Kommentarer

Postat av: B E X

Publicerad 2010-05-20 18:07:04

vi fick två :p haha.

frös du inte i skolan? xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela